5.2.2015

Flunssankarkoittaja

Maanantaina oli aamulla niin huono olo, että pitkän mietinnän jälkeen annoin itselleni armoa ja jäin kotiin lepäämään. Mulla oikeesti pitää melkein olla pää kainalossa, että jätän koulu- tai työpäivän väliin. Tiistain olin jo koulussa, mutta olo ei kyllä todellakaan ollut ollut mikään hyvä. Harmittaa todella paljon, että viime viikkokin meni melkein kokonaan sairastellessa. Olen aikaisemminkin sanonut, että monesti kun saan hyvän motivaation ja draivin urheiluun, tulen kipeäksi...jepjep! Kaiken lisäksi mua on jo kaksi viikkoa vaivannut kipeä päkiä, jonka takia olin tiistaina lääkärissä. Se pitää kuvata ja toivon tosiaan ettei ole pahasti rikki! Meillä netti temppuili ja varmaan se yritti estää mua postaamasta tällaista valitusta, mutta täältä tämä nyt tuli. 


Tein kipeänä ollessani kunnon vitamiinipommimehun mun mehulingolla, tässä teille ohje siihen. Mehulingosta laitan lisää juttua myöhemmin, se on ihana! 


Poista ensin appelsiineista ja porkkanoista kuoret. Kaikki aineet mehulinkoon ja mehusta! :)

Nyt olen jo terve ja matkalla kotiin (Etelä-Suomi), jossa vietän viikonlopun, jee! Nään myös parhaan ystäväni uuden asunnon ja pääsen Louis Vuittonille kuolaamaan! Hyvää viikonloppua! 
-Krista 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti