4.2.2014

jäätävä tuuli

Hyvää alkanutta helmikuuta sinne ruudun toiselle puolelle! Itse voisin ihan muutaman asteen pakkasta tilata tälle helmikuulle, jotta jäät pysyisivät parempana ja pääsisin luistelemaan ulos. Mulla on kamala ikävä mun luistimia, jotka tuolla kaapissa odottavatkin ensikosketusta jään pintaan pitkän tauon jälkeen. Toi kostea ilma ei ihan nappaa, toki se älytön pakkanen on myös hieman inhottava, jos tahtoo ulkoilla. 

Tässä kauhulla muistelen tämän asun kuvaussessiota tammikuun lopulla: suoraan kohti puhalsi jäätävä, sekä pistävä tuuli, naama oli ihan kohmeessa, koko kroppa oli jäässä, hiukset viipottivat missä sattuu, kuvaajan sormet jäätyivät ja aurinko paistoi silmiin. Aurinkoa rakastan kyllä, mutta tilanne oli kaikkea muuta kuin mukava. Ainiin ja mulla oli jäänyt valkotasapainosäädöt päin sanonko mitä, joten jouduin kuvien valoa muokkaamaan enemmän jälkikäteen. 

Ostin tuon neulemekon Lindexin aleista jouluksi. Halusin samalla jotain mukavaa, mutta myös siistiä ja mielestäni tuo hieman kimalteleva mekko edusti juuri näitä kriteerejäni. Tuo ei ole kuitenkaan kamalan juhlava, joten se taipuu hyvin arkiasuksi. Kaveriksi laitoin vähän paksummat sukkahousut ja maailman mukavimmat korkosaappaat. Mukava ja siisti työasu! 

Takki ja Huivi GT/Neulemekko Lindex, Saappaat Bianco/Laukku LV/

-Krista

2 kommenttia:

  1. oiiiiii. mä oon niin odottanu että alat taas kirjottaa!
    sun tekstit on aina täyttä asiaa, ja mä niin rakastan sun kuvia.
    oot älyttömän kaunis. ihanaa, että postaat taas ja vielä uudella blogilla.
    kiitos. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ja kauniista sanoista! Upeaa kuulla, että joku on odottanut mua kärsivällisesti takaisin. Oli kiva aloittaa ihan uusi blogi, sillä halusin laatua parantaa. Toivottavasti tykkäät jatkossakin mun jutuista :) <3

      Poista