2.2.2014

sunnuntai

Mulla ei oikeastaan ole mitään kummempaa asiaa teille, mutta ajattelin jakaa mun super ihanan aamupalan, jonka söin vasta joskus puoliltapäivin. Kyllä, mulla riitti unta ihan kunnolla ja ihmekös tuo kun kerrankin olin jättänyt puhelimen herätyskellon ajastamatta.

Tein itselleni mansikka-banaanismoothien, itsepuristettua appelsiinimehua, hedelmiä, munakokkelia ja pekonia, namnam! Ainiin vihaan muuten sunnuntaita, tai en vihaa, mutta en siitä ihan kamalasti pidäkään. Suurin syy on varmaan se, että sunnuntaita seuraa maanantai. Ja huominen maanantai ei ole ihan mikä tahansa maanantai, vaan maanantai, jolloin mulla alkaa työharjottelu. Koitan nyt kaikki motivaatiot pinnistää siihen ja selvitä sen kunnialla läpi. En myöskään ole päikkäri ihmisiä, sillä olen niiden jälkeen aina niin pökerryksissä, ettei mistään tule enää mitään (huomaatte ehkä tästä mun kirjottamisesta jotain siihen suuntaavaa).






Nyt pitää mennä tekemään iltatoimet, katsoa huomiset vaatteet ja kömpiä nukkumaan. Hyvää yötä!:)

-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti