27.6.2014

Mun Juhannus

 Vietettiin Juhannus näissä maisemissa Himoksella mun poikaystävän kaverin mökillä. Älyttömän hieno paikka ja upeat maisemat ympärillä, sekä todella mukavia ja uusia ihmisiä. Olin todella tyytyväinen tähän Juhannukseen ja tämä oli varmasti yksi parhaista, enkä tätä varmasti koskaan unohda. Otettiin festareille kahden päivän liput, vaikka aluksi suunniteltiin vain yhden päivän lippuja ja todellakin kannatti! Olin vähän aluksi skeptinen reissun suhteen, sillä en ole koskaan Juhannustani viettänyt festareilla ja se kuulosti jotenkin todella epämiellyttävältä, mutta oli täydellistä viettää mökillä aikaa syöden ja juoden hyvin, ja sitten festarialueelle vähän juhlimaan, kuuntelemaan hyvää musiikkkia sekä katsomaan lahjakkaita esiintyjiä. Yöllä sitten syväjäässä kuumaan suihkuun ja saunaan :D Mua ei kyllä koskaan olisi telttailemaan saatu tonne, not my piece of cake! 

Tiedättekö, jos on tarpeeksi hauskaa ja ihana fiilis, niin on aivan sama kuinka kylmä on ja sataako taivaalta vettä. Kyllä, oli ihan jäätävän kylmä ja kyllä, olen vieläkin vähän flunssassa reissun jälkeen, mutta mulla oli aivan super hauskaa! Tuntui kyllä oikeesti, että tosta reissusta palautuminen kesti sen pari päivää...sen verran väsymys painoi.
Mun festariasuista ei oikeastaan kunnolla ole kuvia, paitsi nämä muutamat! Noi leopardipöksyt ja biker bootsit oli kyllä aivan mahtava yhdistelmä ja toki niiden kaverina iso kasa värikkäitä käsikoruja :) Ja ei muuten riittänyt vaikka oli kaksi neuletta ja takki loppuillasta päällä, olin aivan jäässä :D Ainiin, mä löysin minionin! 

-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti