24.1.2014

Oliivin vihreät housut

Nousin aamulla aikasin ylös lyhyiden yöunien jälkeen ja menin pitkästä aikaa koululla käymään. Mulla on nyt ollut nyt kymmenen viikon loma koulusta, sillä sain valinnaiset hyväksiluettua työkokemuksien ansiosta. Kamalan nopeasti taas tämäkin loma mennyt ja tuntuu, etten ole tehnyt puoliakaan niistä asioista, joita suunnittelin tekeväni. Perus. 

 Meidän viimeisin koulutyö on ollut jakun valmistaminen ja tein siihen vaadittavat paperityöt (juuri niin tylsää miltä kuulostaakin), joiden tekeminen on venynyt kamala pitkälle. Sain ne kuitenkin tehtyä ja vein jakun opettajan arvosteltavaksi. Huh viimeinkin! Saa nähdä minkälaiset arvostelut tulee, olen nimittäin ainakin itse todella tyytyväinen lopputulokseen ja jakku pääsee varmasti käyttöön.

Sain ihanan äitini raahattua ulos ottamaan mun asusta kuvia ja melko hyvää jälkeä tulikin, vaikka valoitus ja asettelu oli hieman vinksallaan. Okei, mun meikittömästä ja tällä hetkellä todella kalpeasta naamasta ei varmaan ton elävämmän näköistä saa kukaan. Pieni päivetys iholle ei kyllä olisi yhtään pahitteeksi! 



Takki BikBok/ Neule, Housut ja Huivi GT/Pipo Seppälä/Laukku LV/ Nilkkurit Bianco

Vedin aamulla mun vaatekaapista kaikki housut alas, kun en osannut päättä mitä laitan päälleni. Kuulostaa ehkä tutulta? Löysin vaatekaapin perältä nuo Ginan oliviinvihreät housut, joita en ole kauheasti käyttänyt, sillä housut eivät istu niin hyvin kuin haluaisin. En muistanut edes omistavani kyseisiä housuja. Kangas ei veny oikeastaan ollenkaan ja housu jää omaan makuuni liian löysäksi tuon mallin kanssa. Käytin tilaisuuden hyödykseni ja sujautin ohuet sukkahousut housujen alle lämmittämään, toi pakkanen on meinaan aika hurja. Ja olen muuten super onnellinen, että vihdoin omistan ihan simppelit mustat nilkkurit matalalla korolla. Olen pitkään karttanut noita, mutta nyt olen tajunnut, että pidänkin noista aivan älyttömästi.

Nyt pitäisi lähteä salille vielä ennen viikonlopun viettoa tekemään selkä-, olka- ja hartiatreeni ja illalla jäähallille lätkävaimoilemaan pitkästä aikaa. Hyvät viikonloput kaikille! :)

-Krista
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti