15.3.2015

Birthday brunch

Mä oon huomannut että brunssit on se mun juttu. Havahduin siihen että viikon sisällä olen järjestänyt kolme eri brunssia. Mulla oli viime maanantaina 22 -vuotissynttärit ja viikko sitten vietimmekin perheeni ja sukulaisten kanssa naistenpäivää ja mun synttäreitä brunssin merkeissä. Mielestäni on kiva järjestää jotain vähän erikoisempaa niiden iänikuisten kakkukahvien sijaan. Ei sillä, kyllä meidänkin brunssiin kakku ja kahvi liittyivät vahvasti Brunsseissa on ihanaa tavallaan se iso työ, minkä tekee sitä täydellistä hetkeä varten. Se kun istuu siihen pöytään rakkaiden ihmisten kanssa ja voi vain nauttia.






Mulla oli tänä viikonloppuna ihania naisvieraita kylässä ja nyt on olo kyllä sen verran ryytynyt, että pakko pian mennä jo nukkumaan. Hyvää yötä! :D 

-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti