24.3.2015

Since 1993

Olen lukenut täällä taloushallinnon huomiseen tenttiin todella ahkerasti, mutta nyt iski kunnon stoppi! Halusin vähän muuta ajateltavaa noiden tiliristikoiden, debettien, kredittien, jäännösarvojen, poistojen....ja muiden sijaan. Mulla olisi ihan kamalasti teille kaikkia kuvia ja asiaa! En ole vieläkään kaikkia mun synttärijuttuja päivittänyt tänne joten nyt synttäripäivän asua.






Takki Huutonet/Pusero ja viitta GT/Hame Mango/Laukku Aleksi13/Saappaat Bianco

Oli aivan älyttömän kaunis päivä ja juuri tuollaista päivää olin toivonutkin synttäreilleni. Aurinko paistoi, taivas oli sininen, ilmassa tuoksui kevät ja aurinko oikeasti lämmitti. Olin onnellinen säästä, kevään lapsi kun olen. Ihanat Jyväskylä ystäväni tulivat luokseni ja teimme yhdessä ihanan herkkubrunssin. Niin ihanaa kun on löytynyt niin upeita naisia myös täältä. <3 Sain näiltä naisilta myös todella ihanan lahjan ja kämppikseni oli antanut omansa jo sunnuntaina saapuessani kotiin! Olin niin iloinen kaikista ihanista lahjoista, kiitos vielä!

Aina keväällä "yllättäen" iskee kukkahimo! Oon ihan heikkona tulppaaneihin, joita näkee joka kaupassa ja kukkkkauppojen edustalla. Ihania värejä! Nyt synttäreiden kunniaksi valitsin vaaleanpunaiset kukat ja näistä nautin vielä monta päivää synttäreiden jälkeen. Pitää kyllä pian ostaa uudet kukat kun tuo ruokapöytä näyttää niin orvolta ilman niitä. 








Sain lahjaksi noita Lexingtonin sinisiä mukeja sekä yhden punaisen. Tykkään kovasti noiden koosta, joka on perus mukeja selkeästi kookkaampi. Ja osuvasti mukissa tuo vuosiluku 1993, joka sattuu olemaan syntymävuoteni. Monissa vaatteissa on tekstejä ja vuosilukuja ja aina hämmästelen suuresti miksei se ole koskaan oma syntymävuoteni, no nyt on mun vuoro nauttia! :D 

-Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti